Ойын дизайнының негіздері

  • Мақсаттар, геймплей, әрекеттер, негізгі механика, ойын әлемдері, кейіпкерлер, повесть, ойын балансы, пайдаланушы интерфейсі және деңгей дизайны — бұл курста қарастырылған кейбір негізгі тақырыптар. Итерация мен ойын тестілеуінің озық тәжірибесін қолдана отырып, студенттер жаңа прототиптер мен ойындар жасайды. Ресми ойын компоненттері, механика және динамика, шешім қабылдау, ағын күйлері және ойыншылардың психологиясы, итеративті процесс және жылдам прототиптеу курста қарастырылады
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top