7M04107 Social медиа маркетинг в Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік медианың дамуы мен қызмет етуінің қазіргі заманғы үлгілерін меңгеру үшін ғылыми қызмет саласында магистрлерді дайындау, әлеуметтік медиада маркетингті жоспарлау мен бағалау құралдарын қолдану тәжірибесін алу, Әлеуметтік медиадағы маркетинг тәжірибесін талдау, әлеуметтік медиада маркетингтің қазіргі заманғы шетелдік тәжірибесін бейімдеу.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Цифрлық маркетинг (кеңейтілген курс)
Пән экономикада цифрлық технологияларды дамыту саласында кәсіпкерлік қызметті жүргізудің теориялық негіздерін, сондай-ақ цифрлық маркетингтің практикалық әдістерін қамтиды. Интернет желісінде маркетингтік қызметті жүргізу мәселелері digital маркетингтік стратегиясын әзірлеу, трафикті қалыптастыру, сайтты оңтайландыру, контент-менеджмент технологиясы жөніндегі іс-шараларды жетілдіру контекстінде қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Оқыту курсы магистранттардың лингвистикалық, дискурсивтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруды, оларды оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне баулуды, шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды, мамандық бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын дамытуды көздейді. Курсқа кіретін тақырыптары: грамматикаға шолу, оқу және жазбаша жұмысқа дайындалу әдістемелері, эссе жазу, тындау және сөйлеу әдістемелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер әдістемесі
Курста ғылыми-зерттеу қызметінің ұғымдары мен ерекшеліктерін анықтауға басты назар аударылады; ғылыми зерттеудің жалпы әдіснамасы қарастырылады; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістері зерттеледі; әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу практикасында қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқару қызметінің заңдылықтары, басқарудың кіші жүйелерінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; әлеуметтік құрылымдардағы адамдардың өзара іс-қимылы мен өзара іс-қимыл мәселелері, шешімдердің орындалуын ұйымдастыру; басқару қызметінің шарттары мен ерекшеліктері және басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі, басқару формалары, функциялары, басшылық және көшбасшылық; үлкен топ басшылығының бірлескен қызметі және иерархиясы; бағыныштылардың қызмет бағдарламаларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым феномені нақты мәселе және талдау пәні ретінде қарастырылады. Ғылым мен техника теориясы және олардың постиндустриалды қоғамдағы дамуы туралы түсінік береді. Курстың өзектілігі ғылым философиясы мен жаратылыстану ғылымдарының интеграциясы негізінде ғылыми зерттеу саласында болып жатқан процестерге бағдарлаумен байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Веб-аналитика: сандық ортаға тауарларды және қызметтерді жылжыту тиімділігін талдау және бағалау
Пән веб-аналитиканың теориялық және практикалық негіздерін веб-сайтқа кірушілер туралы ақпаратты өлшеу, жинау, талдау, ұсыну және түсіндірудің дербес жүйесі ретінде оларды жақсарту және оңтайландыру, конверсияны арттыру және ақша ағынын қалыптастыру мақсатында ашады. Веб-аналитика принциптерін компанияның жалпы маркетингтік ақпарат жүйесіне біріктіру мәселесін қамтуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеулерді басқару
Ұйымды басқарудағы заманауи зерттеу технологияларын зерттеу. Бұл пәнді оқу магистрлерге зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімді дамытуға, сондай-ақ ғылыми қызметте және ұйымды басқару тәжірибесінде зерттеу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық журналистика
Пән ғылыми аналитикалық журналистиканың теориялық және практикалық негіздерін және пәндік болжау процесін, талдаушы-журналист қарастыратын әлеуметтік мәселені шешудің жолдары мен әдістерін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
GR басқару
Мазмұны магистранттардың Government Relations саласындағы жұмысты талдау, жоспарлау және ұйымдастыру қабілеттерін дамытуға; пәнаралық сала ретінде GR-қызметтің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы білім алуға, бизнес пен әртүрлі билік субъектілері арасындағы қарым-қатынастарды жолға қою үшін GR-технологияларды пайдалану дағдыларын, GR-қызметтерді ұйымдастыру және іске асыру дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәнді оқытудың өзектілігі жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялық процестерге белсенді қатыса алатын жоғары оқу орнының кәсіби - құзыретті оқытушысын озық даярлау қажеттілігімен байланысты. Курс магистрлерді жоғары мектепте оқытушылық қызметке дайындауға бағытталған. Курстың мазмұны университеттің білім беру процесін ізгілендіру мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын, жаңа білім беру технологияларын көрсетеді, жеке шығармашылық қызмет стиліне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Цифрлық экономикадағы форсайт
Пән ХХІ ғасырдың цифрлық экономикасындағы Форсит мазмұнының теориялық және практикалық негіздерін әлеуметтік-экономикалық және инновациялық дамудың стратегиялық бағыттарын сараптамалық бағалау әдістері жүйесі ретінде ашады. Орта және ұзақ мерзімді перспективада экономика мен қоғамға оң әсер ете алатын технологиялық жетістіктер зерттелуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиакомпетенттілік және іскерлік қарым-қатынас принциптері
Пән басқару процесінде медиа коммуникацияларды ұйымдастыру мен жүзеге асырудың теориялық және практикалық негіздерін қарастырады. Іскерлік коммуникацияның негізгі түрлері мен іскерлік қарым-қатынас принциптері, олардың функциялары, іскерлік қарым-қатынастағы ықтимал кедергілер мен кедергілер, іскерлік этика мен медиа құзыреттілік негіздері, іскерлік қарым-қатынас этикеті мен мәдениеті ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық дизайн
Пән әртүрлі цифрлық дизайн шешімдерін қолданудың тұжырымдамалық негіздерін және іскери ортада цифрлық дизайн құралдарын қолданудың практикалық әдістерін қамтиды. B2B және B2C бизнесі саласында жақын және алыс шетел ұйымдарының digital өнімдерін жетілдіру тәжірибесі егжей-тегжейлі қарастырылды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер әдіснамасы және БАҚ-тағы деректерді талдау
Пән маркетингтік Бөлімше қызметкерлерінің күшімен ұйымдағы маркетингтік зерттеулердің барлық түрлерін жүргізу жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздерін, сондай-ақ бөгде зерттеу агенттіктері мен БАҚ-ты тарта отырып ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желілердегі маркетинг
Пән SMM маркетингін жүргізудің теориялық негіздерін, сондай-ақ әлеуметтік медиа маркетингтің практикалық әдістерін қамтиды. Интернет желісінде маркетингтік қызметті жүргізу мәселелері трафикті қалыптастыру іс-шараларын жетілдіру, іздеу сұрауларын оңтайландыру, бло-сферадағы жарнамалық коммуникациялар контекстінде қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Медиасферадағы жобаларды басқару
Пәнде медиасферадағы жобаларды басқарудың негізгі принциптері, басқаруға жобалық тәсілдің ерекшеліктері және оның тұрақты менеджменттен айырмашылығы, жобаның тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Медиа-жобаларды басқарудағы қақтығыстарды шешу тәсілдері, тиімді коммуникация әдістері, сондай-ақ медиа-жобаларды сәтті басқаруға кедергі келтіретін негізгі проблемалар және оларды шешу жолдары талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Цифрлық коммуникацияларды басқару
Пән тиімді digital коммуникация стратегиясын қалыптастыру мәселелерін қамтиды. Цифрлық экономиканың әртүрлі коммуникациялық процестерінің мәні қарастырылады, корпоративтік инновациялық коммуникациялар кешенін басқару кезеңдері, жеке сату ерекшеліктері, компанияның қолайлы имиджін қалыптастыру құралдары ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
SEO копирайдын жазу
Пән бірегей мазмұнды құрудың, ұйымның интернет-порталының мазмұнын толтырудың және өңдеудің теориялық және практикалық негіздерін ашады. Компанияның қолда бар сату мәтіндерін өңдеу және SEO және SERM-оңтайландыру процесіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Дизайн, веб дизайн және SEO оңтайландыру
Пән мазмұнын қалыптастырудың теориялық және практикалық негіздерін, компанияның цифрлық брендін визуализациялауды, желілік дизайн шешімдерін жасауды, сондай-ақ іздеу сұрауларын оңтайландыруды және бағыттауды, өнімді талдауды және ілгерілетуді көрсетеді. Курс студенттердің ұйымның сауда ұсынысын іздеу саласында кәсіби құзыреттіліктерді және дағдыларды игеруді қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Стратегияны және цифрлық жоспарлау
Пән стратегиялық желіні жоспарлаудың, SMM стратегиясын әзірлеу мен іске асырудың теориялық және практикалық негіздерін ашады. Сандық ортада Стратегиялық жоспарлау процесін оңтайландыруға мүмкіндік беретін data-driven маркетингін сандық талдау әдістеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Электрондық бизнес және цифрлық маркетинг бойынша жобаларды басқару
Пәнді зерделеу барысында электрондық бизнесте жобаларды әзірлеу мәселелері және оларды цифрлық маркетинг негізінде коммерцияландыру процесі, атап айтқанда зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, Интернет желісіндегі нарықтарды сегменттеу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік медиа маркетингінің заманауи құралдарын қолдану және әлеуметтік медиа стратегиясын іске асырудың тиімділігін бағалау.
- СМЖ, ақпараттық-коммуникациялық кеңістікті зерттеу әдістерін, масс-медианың даму және қызмет ету заңдылықтарын меңгеру.
- Әлеуметтік медианы пайдалануға байланысты стратегиялық шешімдерді, сондай-ақ осындай шешімдер қабылдау үшін ақпарат жинау қажеттілігін негіздеу.
- Ақпараттық нарықты, газеттер мен БАҚ аудиториясын зерттеу, әлеуметтік маңызды мәселелерге аудиторияның орнатылуын анықтау бойынша жұмыс дағдыларын меңгеру.
- Шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгеру және негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау.
- Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру және коммуникативтік қабілеттерге ие болу.
- Ұйымның ішкі және сыртқы коммуникациялық аудитін ұйымдастыру, жарнама саласындағы стратегиялар мен тактикалық жоспарларды, бюджеттерді әзірлеу.
- Жаһандану жағдайында Дүниежүзілік ақпараттық салаға кіру үшін АКТ-ны меңгеру, талдау тәсілдері мен дағдысы және нақтылық жағдайлары.
- Бұқаралық коммуникация тұжырымдамасы, насихат пен бұқаралық қоғамның алғашқы теориясы, шектеулі әсерлер идеясы және жаңа СМЖ тұжырымдамасы туралы білімдерін көрсету.
- Ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету.