Маркетинг зерттеулерi

  • Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық нысандарын, маркетингтік зерттеу жүргізу әдістемесін, ақпарат жинаудың жеке әдістері мен құралдарының ерекшеліктерін білуді қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: маркетингтік зерттеу жүргізу әдістемесін қолдану; ақпаратты жинаудың жеке әдістері мен құралдарын пайдалану; зерттеу нәтижелерін ұсыну тәсілдерін қолдану; әр түрлі ақпаратты жинау, өңдеу және талдау; қызықтыратын мәселе бойынша нақты шағын-маркетингтік зерттеулер жүргізу және ол бойынша есеп беру.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top