Маркетингтегі қолданбалы және таңдамалы зерттеу әдістері

  • Пәнді оқытудың мақсаты - маркетингтік зерттеу жобаларының түрлерін, маркетингтік ақпаратты талдау әдістерін, деректерді өңдеу және түрлендіру әдістерін, нарықты конъюнктуралық және стратегиялық талдауды қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде алынған құзыреттер: маркетингтік зерттеудің мақсатын тұжырымдау; қосымша ақпарат көздерін таңдау, бастапқы ақпаратты алу тәсілін таңдау; маркетингтік зерттеу жүргізу үшін үлгі қалыптастыру; алынған ақпаратқа маркетингтік талдау жүргізу; маркетингтік зерттеу жүргізу туралы есеп жасау.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top