Тынығу қызметі саласындағы менеджмент және маркетинг негіздері

  • Ұсынылған курста мәдени-демалыс мекемелеріндегі маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды пайдалана отырып, басшының іс-әрекетінің жүйесі мен жұмысын ұйымдастыру сипатталған. Білім алушы мәдени-тынығу мекемелерінде жұмысты жоспарлауды, ұйымдастыруды және басқарудың негізгі қағидаларын анықтайды. Ұйымдастырушылық қызметің мақсат-міндеттерін қоюды, шешім қабылдауды, қарым-қатынас жасауды, сондай-ақ материалдық ресурстармен жұмыс жасауды үйренеді. Бітіруші басқарушы қызметке бейімделе алады және өзінің кәсіби-педагогикалық дағдыларын қолдана отырып, мәдени-тынығу мекемелерінде заман талабына сай өзгерістерді бастауға және жүзеге асыруға қабілетті.
  • Образовательная программа 6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
  • Несиелер 12
Top