Креативті индустрия және медиамаркетингтік стратегиялар

  • Бұл пәннің мақсаты – креативті индустрияның әлеуетті және нарықтық мүмкіндіктер арасындағы стратегиялық сәйкестігін талдау. Магистранттар инвестициялық қаржыны басқаруды зерттейді, қызмет перспективаларын бағалайды және стратегиялық жоспарды әзірлеуді меңгереді. Олар маркетингтік стратегияны құрудағы сапалық және сандық мақсаттарды біледі және жаһандық ауқымда шығармашылық индустрияны дамытуды үйренеді. Пәннің негізгі міндеті – креативті индустрияда стратегиялық ойлау және басқару дағдыларын дамыту, сондай-ақ осы салада табысқа жетудің оңтайлы стратегияларын анықтау.
  • Образовательная программа 7M02124 Медиаөнер
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top