Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02124 Медиаөнер в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама мақсаты – қазіргі заманғы медиаөнер теориясы мен тәжірибесінен терең білімі бар, жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби деңгейде меңгерген және өз бетімен ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметтерді атқаруға қабілетті медиаөнер саласындағы жоғары деңгейлі мамандар даярлауды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M032 Аудиовизуалды өнер және медиа өндіріс
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шетел тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы және философиясы
Медиазерттеу әдістері
Халықаралық медиабизнес
Ақпараттық нарық және медиаөнер коньюнктурасы
Медиаөнер теориясы
Өнер тарихы мен тәжірибесі
Медиақұқық негіздері
Медиажобаны басқару және дайындау әдістемесі
Кинематография және цифрлық өңдеу
Басқару психологиясы
Визуалды мәдениет
Медиаөнер пәндерін оқыту әдістемесі
Жоғары мектеп педагогикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.
- заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу.
- отандық және шетелдік медиаөнердің қалыптасу тенденцияларымен және даму перспективаларымен таныстыру, сондай-ақ осы саладағы теория мен практиканы игеру. Медианарықтың заманауи талаптарын ескере отырып, Медиақөнер мен медиамәдениетті зерттеудің әдістерін меңгеру. Бұқаралық коммуникацияны зерттеудің тәжірибесі мен жаңа парадигмаларымен танысу. Медиаөнерді, оның теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін түсіну және осы салада зерттеу жүргізу қабілетін дамыту.
- медиа нарықтағы сұранысты, аудиторияның демографиялық сипаттамаларын зерттеу және өлшеу, айналымды ұлғайту жолдарын меңгеру, қоғамдық маңызы бар мәселелер бойынша аудиторияның көзқарастарын анықтау және білу, аудиторлық преференциялар, ұсынылған медиаөнім мазмұнына қатысты аудиторияның сұраныстарын қанағаттандыру деңгейін әлеуметтік бағалау.
- Медиаөнердің негізгі концепциялары, шектеулі ықпал ету идеясы және жаңа медиа концептуализациясын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жаһандық медианарыққа кіру үшін әлеуетін, жаһандану жағдайында ғаламдық медиа кеңістікке шығудың жолдары мен формаларын білу, медиаөнім дайындаудың әлемдік тәжірибелерін меңгеру.
- медиаөнер пәндерін оқытудың шетелдік тәжірибесін меңгеру, қазіргі заманғы концепциялар мен ЖОО-дағы оқыту әдістемесін білу.
- кинематография, мультфильм, видеоподкасттар және драматургия сияқты медиаөнімдерді талдау. Медиаөнердегі жаңа технологияларды үйрену және цифрлық өңдеу дағдыларын меңгеру. Шығармашылық өндірістегі көрнекі мәдениетпен және жаңа тәжірибелермен таныстыру. Пәннің басты міндеті-магистранттардың медиаөнімдерді талдау және түсіну қабілетін дамыту, сонымен қатар медиаөнердегі заманауи технологиялар мен тәжірибелерді меңгеру.
- әлемдік медиаменеджмент теориясы мен тәжірибесін білу, іс жүзінде басқару туралы білімін көрсетіп, медиа бизнесін дамыту әдістерін жетілдіру арқылы қолдану. Медиа саласындағы отандық және халықаралық заңдар мен конвенцияларды меңгеру.
- мультимедиалық ақпараттық өнімдерді өндіру ерекшеліктерін білу, медиаөнім дайындауда цифрлық өңдеу және түрлі компьютерлік бағдарламада бейнелерді оңтайландыру және жұмыс істеу дағдыларын меңгеру;