Интерактивті маркетинг

  • Пәннің мақсаты. «Интерактивті маркетинг» пәні болашақ мамандардың тактикалық маркетингтік құралдарды интерактивті ортада пайдалану мәселелерін шешуге қабілеттілігін қалыптастыруға, интерактивті ортада брендті жылжыту үшін жаңа идеяларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ұялы маркетинг және жарнама саласындағы инновациялық насихаттау әдістері. Интернет-маркетинг. Вирустық маркетинг. Интерактивті ортадағы тактикалық маркетингтік құралдар. Жарнамалық науқандарды насихаттаудың инновациялық әдістерінде өткізудің тәуекелдері.
  • Образовательная программа 7M04130 Маркетинг (РХДУ)
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top