Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтегі стратегиялық талдау
-
Пәннің мақсаты – магистранттар үшін стратегиялық талдау саласындағы білім кешенін қалыптастыру: маркетингтік стратегияның тиімділігін бағалау тәсілдері, маркетинг қызметінің нәтижелерін бағалау, бұл компанияның маркетингін тиімді басқаруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Өнімді әзірлеу және инновация. Одақтар мен қатынастар. Стратегиялық маркетинг жоспары. Стратегиялық жүзеге асыру. Бақылау. Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы
-
Образовательная программа 7M04130 Маркетинг (РХДУ)
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1