Стратегиялық және халықаралық маркетинг (ағылшын тілінде)

  • Курстың мақсаты - нарықтар тұжырымдамасын және оларды сегменттеуді, халықаралық нарықтағы қозғаушы күштер мен кедергілерді, жаһандану мен цифрлық революцияны зерттеу болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант PEST- және SWOT - талдау әдістерін қолдана отырып, нарықты талдауға, тауарлар мен қызметтерді әлемдік нарықтарға жылжытудың функционалдық және бәсекелестік стратегияларын әзірлеуге, оңтайлы басқару шешімдерін қалыптастыруға қабілетті.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top