Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Стратегиялық және халықаралық маркетинг (ағылшын тілінде)
-
Курстың мақсаты - нарықтар тұжырымдамасын және оларды сегменттеуді, халықаралық нарықтағы қозғаушы күштер мен кедергілерді, жаһандану мен цифрлық революцияны зерттеу болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант PEST- және SWOT - талдау әдістерін қолдана отырып, нарықты талдауға, тауарлар мен қызметтерді әлемдік нарықтарға жылжытудың функционалдық және бәсекелестік стратегияларын әзірлеуге, оңтайлы басқару шешімдерін қалыптастыруға қабілетті.
-
Образовательная программа 7M04118 Кәсіпорынның халықаралық менеджменті
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1