Стратегиялық маркетинг-менеджмент

  • Курс маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен жүзеге асыруды терең зерттеуге бағытталған, ол келесі бөлімдерден тұрады: стратегиялық жоспарлаудағы үрдістер, тәсілдер және құралдар, бәсекелік талдау және компанияның бәсекелік артықшылықтарын бағалау, корпоративтік, функционалды және инструменталдық деңгейде маркетингтік стратегияларды әзірлеу, ғаламдық нарыққа шығу (экспорттық, аралық, сатылық), стратегиялық маркетинг жоспарын құру және оны жүзеге асыру. Курсты оқу барысында күрделі тақырыптық зерттеулер комбинациясы, бизнес-серіктестердің нақты жобалары, сонымен қатар жағдайлық есептер, шетелдік және отандық кейстер қолданылады, сонымен қатар Компанияның стратегиялық жоспарын әзірлеу (таңдалған зерттеу объектісі материалдары негізінде) жеке жобасын орындауды қарастырады
  • Образовательная программа 7M11103 Туризм және тұрақты даму
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top