Қонақжайлылық ұйымдастырушылық стратегиясы

  • Курс қонақжайлылық саласының кез келген кәсіпорындарының функциялануының және саланы басқарудың тиімді жүйесін құруды қамтамасыз ететін қонақжайлылық саласындағы ұйымдастырушылық стратегияларын әзірлеу әдістемесін қарастырады. Магистранттар стратегиялық қағидаттарға сүйене отырып, сала мен кәсіпорынды талдау әдістемесін пайдалана отырып қызмет көрсету саласында тұрған концептуалды міндеттерді шешеді. Магистранттар курс шеңберінде салада орын алатын тәуекелдерге талдау жүргізеді, мәселелерді анықтайды, қордаланған мәселелердің өзекті және ерекше шешімдерін әзірлейді және ұсынады. Жеке және топтық жобалар шеңберінде ҚТҚ және ҚҚжМҚ сияқты кәсіптік қауымдастықтармен тығыз өзара әрекеттесе отырып, салаға қатысты бизнес-кейстерді шешуге, бағдарламалық және құқықтық құжаттарды, стандарттарды талдауға қатысатын болады. Қазақстан Республикасының Туризмді 2025 жылға дейінгі дамыту тұжырымдамасы мысалында туристік-рекреациялық, адам және инвестициялық әлеуетіне сәйкес ҚР өңірлерінің басым туристік бағыттарын анықтайды және кәсіпорындардың даму стратегиясын әзірлейді. Курсты меңгеру кешенді емтиханмен аяқталады, ол ҚР белгілі бір өңірінде қонақжайлылық саласын дамыту бағыты бойынша жобаны қорғауды қамтиды.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top