Қонақжайлылықтағы стратегиялық маркетинг

  • Курс қонақжайлылық кәсіпорындарына арналған бизнес-стратегия шеңберінде маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеудің әдістемесі мен тәсілдерін қамтиды. Курс тақырыбы: стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және қонақ үй қызметтері нарығын талдаудың әдістемелік негіздері, қонақжайлық кәсіпорындарының маркетингтік мүмкіндіктері мен бәсекеге қабілеттілігін талдау; қонақ үй қызметтері нарығын стратегиялық саралау және позициялау, стратегиялық шешімдерді қабылдау техникасы, маркетинг стратегияларын таңдау, маркетинг кешені бойынша стратегиялық шешімдер, маркетингтің стратегиялық жоспарын қалыптастыру және оны іске асыру. Оқыту нәтижелерін бағалау жағдаяттық тапсырмаларды шешу, қонақжайлылық индустриясының шетелдік және отандық кәсіпорындарының кейс-оқуларын қарастыру, сондай-ақ зерттеу шеңберінде нақты өнімнің/қызметтің «Маркетингтің стратегиялық жоспары» атты жеке жобаны орындау арқылы жүргізілетін болады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top