Қонақжайлылық индустриясы қызметтерінің сапасын басқару

  • Курс тұтынушылардың сан алуан сұранымдарын қанағаттандыруға бағытталған қызметтер түрлілігінің және сала спецификасының ерекшеліктерін ескере отырып, қонақжайлылық саласының мейманхана/мейрамхана сервисінің сапасын басқаруды зерттеуге бағытталған. Магистранттар жүйелі тәсілдемеге және процестік қызмет принциптеріне негізделген мейманхана/мейрамханалық қызмет субъектілерінің функциялану сапасын қамтамасыз етудің заманауи тәсілдерін зерделейді. Курс материалдарында сервис саласындағы жүйелі тәсілді пайдалану (9000 сериялы ISO сапа саласындағы халықаралық стандарттарға бағдарлау, ISO 10002 клиенттердің қанағаттану деңгейін сертификаттау стандарты, қонақжайлылық саласының қазақстандық стандарттары) магистранттарға талаптардың өсуі мен динамикалық өзгеретін сыртқы жағдайлардың және қонақжайлылық индустриясының қызмет көрсету сапасы жүйесінің жай-күйін ескере отырып, кепілдендірілген қауіпсіздік пен сапаны ұсынуымен, белгіленген талаптарға, нормаларға сәйкес келетін қызмет көрсету бойынша міндеттер кешенін шешуді өзара қамтамасыз ететін кіші жүйелері арасында байланыстардың болуын орнатуға мүмкіндік береді. Оқу барысында қонақжайлылық саласындағы қызметтердің және бәсекеге қабілеттілігі мен сапасын анықтау үшін жағдаяттық тапсырмаларды шешу ұсынылатын болады. Курсты игеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерге ірі халықаралық қонақ үй желілерінің жетекші менеджерлері қатысады.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top