Қонақжайлылық технологиялар мен инновациялар

  • Курс кәсіпорынның өсуі мен бәсекелестік позицияларын сақтауға (оның ішінде қара аққу және беріктілік тұжырымдамалары), тұтынушылардың талаптарын және нарықтың тенденцияларын есепке ала отырып, жаңа, теңдесі жоқ ұсыныстар мен қызметтерді әзірлеу кезінде жаңа мүмкіндіктерді тиімді пайдалануға бағытталған қонақжайлылық саласындағы инновациялардың пайда болуы және даму теорияларын қамтиды. Бұл инновациялық процесс технологиялық жетістіктер мен бағдарламаларды, сондай-ақ клиенттердің болжамдарын өзгертумен сервистік өнімдерді пайдалана отырып, қонақжайлылық кәсіпорын стратегиясының ажырамас бөлігі болуы тиіс, бұл компанияның және оның өнімінің ұзақ мерзімді өміршеңдігінің жалғыз кепілі болып табылады. Магистранттар зерттелетін инновациялық құралдар (stem-ассоциациялар, диджитализация, нетворкинг, нарративтілік және т.б.) арқылы қонақжайлық кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған қызықты өзекті ұсыныстарды, инновациялық қызметтерді әзірлей алады. Курсты меңгеру қонақжайлылық нарығы үшін жаңа қызметті қорғауды қамтитын қорытынды ауызша кешенді емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерге «Smarttourism» компаниясының өкілдері қатысады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top