Дене шынықтыру және спорт маркетингі

  • Пән маркетингтің әдіснамалық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы нарық және нарықтық қатынастар ұғымдарын қамтиды. Спорттық, дене шынықтыру-сауықтыру және туристік қызметтер саласындағы маркетингтің мәні, негізгі принциптері және әдістері ашылады. Спорттағы бизнес негіздері және спорттық лицензиялау қарастырылады. Тұтынушы мен өнім маркетингі, өткізу нарықтарын зерттеу әдістері, халықаралық олимпиада комитетінің маркетингтік қызметі зерттеледі. Спорттық маркетингті даму перспективалары.
  • Образовательная программа 6B01401 Дене шынықтыру және спорт
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top