Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушының мінез-құлқы
-
Бұл курсты оқу барысында білім алушылар тұтынушылық мінез-құлықтың тұжырымдамалары мен идеялары маркетингтік шешімдерге қалай әсер ететінін көріп, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу тәсілдерін бағалайды, оны маркетингтік стратегияны жақсарту үшін пайдалануын қарастырады. Тұтыну шешімдерін қабылдау процесін, сондай-ақ тұтыну мінез-құлқындағы мәдениеттің рөлін қарастырылады. Негізгі сатып алу және тұтыну бірлігі ретінде үй шаруашылығының рөлін зерттей отырып, сондай-ақ, діни, этникалық, географиялық және басқа да субкультуралар маркетологтарға проблемалар мен мүмкіндіктер ұсынысы ретінде қарастырылады.
-
Образовательная программа 6B04111 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2