Тұтынушының мінез-құлқы

  • Бұл курсты оқу барысында білім алушылар тұтынушылық мінез-құлықтың тұжырымдамалары мен идеялары маркетингтік шешімдерге қалай әсер ететінін көріп, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу тәсілдерін бағалайды, оны маркетингтік стратегияны жақсарту үшін пайдалануын қарастырады. Тұтыну шешімдерін қабылдау процесін, сондай-ақ тұтыну мінез-құлқындағы мәдениеттің рөлін қарастырылады. Негізгі сатып алу және тұтыну бірлігі ретінде үй шаруашылығының рөлін зерттей отырып, сондай-ақ, діни, этникалық, географиялық және басқа да субкультуралар маркетологтарға проблемалар мен мүмкіндіктер ұсынысы ретінде қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top