Маркетингті басқару

  • Бұл курста білім алушылар Компанияның клиенттер үшін құнды екенін біледі. Маркетинг құндылықты құру үшін сатып алушының мінез-құлқын терең түсінуде құрылатын процесс қарастырылады. Маркетинг кешенінің негізгі элементтерін - өнім саясатын, тарату арналарын, коммуникациялар мен баға белгілеуді біледі және олардың менеджерлер үшін пайдалы әртүрлі аналитикалық шеңберге қалай сай келетінін көреді. Бұл сізге жақсы түсіну бизнес әлемінде маркетинг жұмыс істейді. Студенттер тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және нарықтық мүмкіндіктерді бағалау, сондай-ақ стратегияларды жүзеге асыру бағдарламаларын әзірлеу бойынша өз қабілеттерін жақсартады
  • Образовательная программа 6B04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top