3D-программалау

  • Бұл пәнді оқу барысында білім алушылар үш өлшемді шынайы бейнелерді құруға арналған программалаудың теориялық және практикалық негіздерін меңгереді, математикалық аппараттармен, кескіндерді проекциялаумен, объектілерді бояудың әдістерімен және әдістерімен танысады, сонымен қатар векторларды есептеуге қатысты мәселелерді қарастырады. Пәннің практикалық құрамдас бөлігі OpenGL графикалық кітапханасының көмегімен үш өлшемді кескіндерді бағдарламалау дағдыларын дамытуға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B01507 Информатика және робототехника
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top