Стратегиялық арт-маркетинг

  • Пәнді зерттеудің мақсаты - көркем өнімді жылжытудың перспективалық тенденцияларын және стратегиялық маркетинг сегменті ретінде арт-нарық инфрақұрылымында жаңа бағыттардың қалыптасуына әсерін анықтау үшін арт-нарықты зерттеу. Практикалық бөлім кәсіпорынға қазіргі уақытта ғана емес, сонымен бірге перспективада да тиімді позицияны қамтамасыз ететін нарықтық мінез-құлық әдісін таңдауды, өзінің көзқарасын, мақсаттары мен міндеттерін, бәсекелестік позициясын, мақсатты нарықтар мен сегменттерді анықтау қабілетін дамытуды көздейді.
  • Образовательная программа 7M02163 Арт-менеджмент
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top