Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг

  • Мақсаты: Білім алушыларға менеджмент теориясы мен маркетинг практикасының негіздерін үйрету, іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәдениет саласын және менеджмент технологиясы. Мәдениет саласындағы менеджменттің ұйымдастыру-экономикалық шарты. Мәдениет саласындағы жоспарлау технологиясы. Әртүрлі бастаулардан қаржы тарта білу (фандрейзинг). Мәдениет саласындағы менеджмент және қазіргі ақпараттық технологиялар. Бақылау, есепке алу және есеп. Персоналды басқару. Мәдениет саласындағы менеджменттің тиімділігі.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top