Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы

  • Мақсаты: Білім алушыларға әлеуметтік-мәдени менеджмент теориясы мен практикасының негіздерін үйрету, мәдени-тынығу мекемелерінің маркетингтік стратегиясы мен тактикасын іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг негіздері. Менеджмент басқару жүйесі ретінде. Ақпараттық қызмет және басқару әдістері. Басқарушылық шешімдерді даярлау және іс қағаздарын ұйымдастыру технологиясы. Маркетингтік қарым-қатынас, қаржыландыру, баға стратегиясы,жоспарлау, негізгі басқарушылық іс-шаралар жүйесі. Ұйымдастырушылық қызмет технологиясы, маркетинг мәні және маркетингтік орта. Әлеуметтік - мәдени саладағы маркетинг жүйесі.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top