Маркетингтік зерттеулер

  • Курс іскерлік келіссөздер саласындағы теориялық білімді зерделеуге, келіссөздер жүргізу ережелері мен принциптерін үйретуге, талқыланатын келісімге ең жақсы балама табуға, қарсыластармен байланыс орнатуға, әңгімелесушіні тыңдаудың оңтайлы моделін таңдауға көмектесетін практикалық әдістерді пысықтауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар маркетингтік зерттеулердің принциптері мен құралдарын, басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және ұсыну әдістерін; маркетингтік зерттеулерді жүргізуді жоспарлау және бақылау әдістерін меңгереді
  • Образовательная программа 6B04106 АТ маркетингі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top