Халықаралық маркетинг

  • Курс студенттердің маркетинг саласындағы қосымша теориялық білімдерін халықаралық салада практикалық қолдану ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары-студенттердің халықаралық саладағы маркетингтік қызметті жүзеге асыруға жүйелі көзқарасын қалыптастыру, өзін-өзі тәрбиелеуге ынталандыру; одан әрі практикалық қызметке дайындық. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар кәсіпорынның халықаралық маркетинг саласындағы қызметінің ерекшеліктерін игереді. Шетелдік нарықтардың жай-күйін талдау және болжау әдістемелерін, халықаралық нарықтарға шығу туралы шешім қабылдау дағдыларын меңгеретін болады. Кәсіпорынның халықаралық нарықтағы және жаһандық бәсекелестік жағдайындағы позицияларын жақсарту перспективаларын бағалау тәсілдерін меңгереді
  • Образовательная программа 6B04106 АТ маркетингі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top