Өндірістік маркетинг

  • Курс өнеркәсіптік мақсаттағы өнімдер нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшелігі туралы білім жүйесін қалыптастыруды, өнеркәсіптік маркетингтің табысты стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру, оны іске асыру және нәтижелерді бақылау үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеруді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар нарық конъюнктурасын, нарық сыйымдылығын есептеуді, сұраныстың сипаттамалары мен болжамын, оның икемділігін талдауды дербес бағалап, талдай алады; фирманың өз мүмкіндіктерін, оның әлеуеті мен бәсекеге қабілеттілігін бағалай алады; тауардың сапасын және оның бәсекеге қабілеттілігін сынай алады, тұтынушылардың жаңа немесе өзгертілген тауарға реакциясын зерттей алады.
  • Образовательная программа 6B04106 АТ маркетингі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top