Сауда таңбасын басқару – Брендинг

  • Курс брендтік зерттеулердің теориялық тәсілдерін-а брендингі мен брендбилдингті зерттеуге бағытталған. БРЕНДИНГТЕГІ PR-коммуникациялардың ерекшеліктерін зерттеу; брендингтің тиімділігін бағалаудың әртүрлі әдістерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Стратегиялық талдау, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етуге бағытталған Ұйымның стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын меңгереді. Макроэкономикалық ортаның ұйымдар мен мемлекеттік басқару органдарының жұмыс істеуіне әсерін өз бетінше бағалай алады, нарықтық және ерекше тәуекелдерді анықтап, талдай алады, сондай-ақ 6 Экономикалық тауарларды тұтынушылардың мінез-құлқын және ұйымдардың мінез-құлқының экономикалық негіздерін, нарық құрылымдарын және саланың бәсекелестік ортасын білу негізінде сұраныстың қалыптасуын талдай алады.
  • Образовательная программа 6B04106 АТ маркетингі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top