Жарнама менеджмент

  • Курс Қазіргі заманғы жүйелік білімнің экономикасын зерттеуге және жарнама қызметінің теориясы мен практикасы саласындағы құзыреттерді дамытуға бағытталған. Жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазіргі жағдайда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыруға; жарнамалық өнімді құру, сату процестерін басқару дағдыларын қалыптастыруға. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар зияткерлік, мәдени, адамгершілік және дене және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілетін игере алады. Олар ойлау мәдениетін, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болады, логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және ауызша және жазбаша сөйлеуді нақты құра алады
  • Образовательная программа 6B04106 АТ маркетингі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top