Маркетингті басқару

  • Курс маркетингтік қызметті басқару дағдылары мен дағдыларын зерттеуге және қалыптастыруға, кәсіпорынды маркетингтік басқарудың принциптері мен әдістерін игеруге, стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар маркетингтік стратегияларды, маркетингтің жоспарлары мен бағдарламаларын (баға, тауар, коммуникация, сату саясаты) әзірлеу және іске асыру принциптерін меңгереді. Ұйымдастырушылық маркетингтік құрылымдарды өздері құра алады. Стратегиялық деңгейде және жедел деңгейде Маркетингтік Шешімдер қабылдау, жоспарлар әзірлеу және кәсіпорынның маркетингтік қызметін бақылауды жүзеге асыру үшін әдістемелік әдістер мен процедураларды меңгереді.
  • Образовательная программа 6B04106 АТ маркетингі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top