Мейіргер ісіндегі сапа менеджменті

  • Мақсаты – мейіргер ісінде сапа менеджменті бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Сапа түсінігі, анықтамасы. Сапа сипаттамалары. Жалпы сапаны басқару әдістемесі (TQM) Шухарт-Деминг. Денсаулық сақтау жүйесіндегі сапаны бағалау әдістері. Сапаны статистикалық бақылау. Халықаралық ISO стандарттары, олардың қолданылуы. Мейірбике күтімінің стандарттары: Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің клиникалық нұсқаулары, хаттамалары, бұйрықтары, мейіргер ісінің стандартты операциялық процедуралары және олардың халыққа мейіргерлік көмек көрсетудегі маңызы.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top