Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылар тәртібі
-
Маркетинг жүйесіндегі тұтынушының рөлі. Қажеттіліктерді зерттеудің негізгі тәсілдері. Сатып алу әрекетінің түрлері. Мотивтердің классификациясы. Мотивацияны зерттеу әдістері. Тұтыну нарығы және сатып алу тәртібі. Сатып алудың мінез-құлық үлгілері. Жеке тұтынушының сатып алу әрекеті. Ақпарат көзін табу. Кейбір нарықтардағы ұйымдардың қажеттіліктері үшін сатып алушының мінез-құлқы. Сапа арқылы тұтынушылардың адалдығын қалыптастыру. Тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеудің бағыттары. Тұтынушының құндылықтар жүйесін зерттеу. Нарықты сегменттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау.
-
Образовательная программа 6B04107 Әлемдік экономика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1