Тұтынушылар тәртібі

  • Маркетинг жүйесіндегі тұтынушының рөлі. Қажеттіліктерді зерттеудің негізгі тәсілдері. Сатып алу әрекетінің түрлері. Мотивтердің классификациясы. Мотивацияны зерттеу әдістері. Тұтыну нарығы және сатып алу тәртібі. Сатып алудың мінез-құлық үлгілері. Жеке тұтынушының сатып алу әрекеті. Ақпарат көзін табу. Кейбір нарықтардағы ұйымдардың қажеттіліктері үшін сатып алушының мінез-құлқы. Сапа арқылы тұтынушылардың адалдығын қалыптастыру. Тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеудің бағыттары. Тұтынушының құндылықтар жүйесін зерттеу. Нарықты сегменттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау.
  • Образовательная программа 6B04107 Әлемдік экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top