Өзін-өзі тану

  • Адамзаттың жаһандық мәселелелері және онышешу жолдары. Қазіргі әлемдегі рухани-адамгершілік білімнің басымдылығы. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының тарихи-философиялық негіздері. Қазіргі білім беру кеңістігін ізгілендірудің жаңа бағыттары. Қазіргі ғылымдағы постклассикалық емес кезеңінің дамуы. Рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының қағидалары. Жалпыадамзаттық құндылықтар «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде. Ақиқат өзін-өзі танудың мақсаты ретінде. Дұрыс әрекет тәжірибесіөмірдің негізі ретінде. Тыныштық адамның ішкі табиғаты ретінде. Сүйіспеншілік – өзін-өзі танудың негізін қалаушы қағидасы. Қиянат жасамау – тұлғаның үйлесімді дамуының нәтижесі. ұғалімнің адамгершілік үлгісі. Мұғалімнің адамгершілік үлгісі. Өзін-өзі тану мен басқа оқу пәндерінің интеграциясы. Жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде оқудан тыс іс-әрекеттің түрлері. Қазақстан Республикасы азаматын тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздері
  • Образовательная программа 6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top