Қызмет көрсету саласында сапаны басқару

  • Пәнді оқытудың мақсаты - сапаны қамтамасыз етудің теориялық негіздері саласындағы білімді меңгеру, өнім сапасын басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесімен танысу, сапаны басқару жүйелерін, олардың жұмыс істеуі мен дамуына әсер ететін факторларды, сондай-ақ осындай жүйелердің қызметін бағалау және бақылау көрсеткіштерін зерделеу. Бакалаврлар құзыреттеріне қойылатын талаптарға сәйкес пәнді оқу міндеттеріне: өнім мен технологиялық процестердің сапасын қамтамасыз ету мен басқарудың теориялық негіздері саласында білім алу; алынған білімді ISO халықаралық стандарттарына сәйкес сапа жүйесін әзірлеуге және енгізуге қолдану білігі мен дағдыларын қалыптастыру жатады.
  • Образовательная программа 6B11105 Қонақжайлылықты басқару
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top