Guest Relations & Customer care

  • Бұл пән қонақтар үшін жағымды және ұмытылмас тәжірибе жасауға, олардың қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыруға, сондай-ақ тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты сақтауға - адал клиенттердің санын арттыруға бағытталған кең ауқымды қызмет түрлерін оқытуды қарастырады. Студенттер GR менеджерінің міндетіне жататын қажетті білім мен дағдыларды дамытады: қонақтармен қарым-қатынас жасау, мәселелер мен қақтығыстарды шешу, қосымша қызметтер мен ойын-сауық ұйымдастыру, сонымен қатар қонақжай атмосфераны құру және қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қолдау.
  • Образовательная программа 6B11105 Қонақжайлылықты басқару
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top