Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Guest Relations & Customer care
-
Бұл пән қонақтар үшін жағымды және ұмытылмас тәжірибе жасауға, олардың қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыруға, сондай-ақ тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты сақтауға - адал клиенттердің санын арттыруға бағытталған кең ауқымды қызмет түрлерін оқытуды қарастырады. Студенттер GR менеджерінің міндетіне жататын қажетті білім мен дағдыларды дамытады: қонақтармен қарым-қатынас жасау, мәселелер мен қақтығыстарды шешу, қосымша қызметтер мен ойын-сауық ұйымдастыру, сонымен қатар қонақжай атмосфераны құру және қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қолдау.
-
Образовательная программа 6B11105 Қонақжайлылықты басқару
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 4