Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M03116 Психологиялық диагностика және қабілеттерді дамыту в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Психология ғылымның негізгі бағыттары мен тұжырымдамалары

    Мақсаты:білімді тереңдету, дербес ғылым ретінде психология туралы тұтас көзқарасты дамыту Мазмұны:психологияны тәуелсіз ғылым ретінде қалыптастыру. Психика мен тұлғаны зерттеудің негізгі бағыттары, теориялары, тұжырымдамалары мен тәсілдері. ХІХ-ХХ ғасырлардағы психологиялық мектептер. Құзыреттілігі:зерттелетін саладағы алдыңғы қатарлы білімді терең, толық түсінеді, психологиялық ғылым мен білім беру практикасының мәселелерін шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды, қолдана алады, жаһандық сын-қатерлерді талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеудің әдіснамалық және этикалық принциптері

    Мақсаты: психологиялық зерттеудің әдіснамалық және этикалық принциптері туралы білімді игеру. Мазмұны: психологиялық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Психологиялық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Психологиялық диагностика әдістерін таңдау критерийлері. Адамда зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері мен бағдарламалары, адамның психологиялық жағдайын бағалау процедураларын жүзеге асыру Құзыреттіліктері: инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып психологиялық зерттеулер жүргізе алады, заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық, ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: магистранттардың басқару психологиясының әдіснамалық және теориялвқ негіздерімен қарулануы және оларды зерттеушілік әрекетте және психологиялық-педагогикалық тәжірибеде қолдана алуы. Мазмұны: Басқару әрекетінің заңдылықтары жайлы психология. Басқару әрекетінің шарттары, ерекшеліктері. Басқарушылық ішкі жүйенің ерекшеліктері мен жәйіне диагностика және болжам жасау; бағыныштылардың әрекет бағдарламаларын қалыптастыру; шешімді орындауды ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды дайындау, басшыларды даярлаудың белсенді әдістерін, басқарушылық кеңес беруді жасау түріндегі тәжірибелік жүзеге асыру. Құзыреттілік: басқарушылық әрекеттердің тиімділігін және сапасын көтеру мақсатымен басқарушылық әрекеттердің психологиялық шарттары мен сипаттамасын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    C1, C2 (тілдікмамандықтар) деңгейінд ешет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психология бойынша ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Мақсаты: ғылыми психологиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Зерттеудің теориялық, эмпирикалық, диагностикалық әдістері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, түсіндіру және ресімдеу. Құзыреттілігі: инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізе алады және заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы психологиялық ғылым мен практиканы дамытудың заманауи бағыттары

    Пәннің мақсаты: психологиялық ғылым мен практиканың проблемалары мен даму тенденцияларын талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны: отандық психологиялық ғылым мен практиканың сабақтастығы мен міндеттері. Қазіргі кезеңдегі отандық психологияның негізгі бағыттары мен даму тенденциялары. Қазақстандық психолог-ғалымдардың өзекті зерттеулері. Құзыреттіліктер: зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде зерттелетін салада дамып келе жатқан, озық білім мен түсінікті көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті қабілеттерді диагностикалау әдістері

    Мақсаты: әртүрлі жастағы балалардың коммуникативті қабілеттерді диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру. Мазмұны:Коммуникативті дағдылардың құрылымы. Снайдер, Карманов,КОС-2, т.б. әдістемелер. Математикалық және статистикалық өңдеу, интерпретациялау, зерттеу нәтижелерін ұсыну. Балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту бойынша ата-аналарға, мұғалімдерге арналған психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу. Құзыреттілігі:психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлауды диагностикалаудың әдіснамасы мен әдістер

    Мақсаты: сыни ойлауды психологиялық диагностикалаудың әдіснамасы мен дағдыларын игеру. Мазмұны: Сыни ойлауды зерттеудің қазіргі тенденциялары, диагностикалық әдістері. Сыни ойлау диагностикасын жоспарлау, өз бетінше жүргізу, нәтижелерін өңдеу, түсіндіру. Балалардағы сыни ойлауды дамыту бойынша психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу. Құзыреттіліктері: психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы жүйелік тәсіл

    Мақсаты: Б.Ф. Ломов әзірлеген психологиядағы жүйелік тәсілдің негізгі ережелері туралы білімді меңгеру. Мазмұны: ғылыми білімнің қазіргі кезеңіндегі жүйелік тәсілді дамытудың жағдайы мен тенденциялары. ғалымның психологиялық ғылым әдіснамасын дамытуға қосқан үлесі – жүйелілік принципі және оған психологиядағы жүйелі тәсілге жауап беретін. Осы қағидатқа сәйкес, кез келген зерттелетін зат ұйымшылдық тұрғысынан қарастырылады және оның фрагменттері мен бөліктерінен шығару мүмкін емес қасиеттерге ие. Жүйелі танымның ерекшелігі психика мен мінез-құлықтың интегралды құрылымдарын сипаттау, түсіндіру және түсіну мүмкіндіктерінен тұрады. Бұл тұтастық, синтез, өзара өту және өзара байланысу логикасына көзқарасты көздейді. Құзыреттіліктер: адамның психикасы мен мінез-құлқын зерттеу кезінде жүйелі тәсілді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылар тұлғасының мінез-құлық ерекшеліктерін диагностикалау

    Мақсаты: оқушылар тұлғасының мінез-құлықтық сипаттамаларын диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру Мазмұны: Мінезді акцентуациялау ұғымы. Ч.Д.Спилбергердің жеке, ситуациялық мазасыздық деңгейлерін зерттеуге арналған сауалнамасы; К.Томастың жанжалды жағдайларға жауап беру тәсілдерін зерттеуге арналған жеке анкетасы; А.Ассинджер тесті; жасөспірімдердің мінез акцентуациясын диагностикалау. Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерін, жағдайларын, психикалық процестерін диагностикалауға, қалыпты және ауытқу жағлайындағы адамның іс-әрекетінің әртүрін тексеруге, түзетуге дайын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қабілеттерді психологиялық диагностикалаудың теориясы мен тәжірибесі

    Мақсаты:қабілеттерді диагностикалау теориясы мен практикасы туралы білімді игеру. Мазмұны:Қабілеттер–психологиялық диагностиканың пәні ретінде. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері, бағдарламалары, этикалық қағидаларды сақтау негізінде адамның психологиялық жағдайын бағалау рәсімдерін жүзеге асыру. Заманауи оқушылардың қабілеттерін диагностикалау. Құзыреттілігі:инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізе алады, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлға және қабілет теориялары мен тұжырымдамалары

    Мақсаты:жеке тұлғаның дамып келе жатқан компоненті ретінде қабілеттер туралы тұтас көзқарасты дамыту, тұлға теориясын, қабілеттерін игеру. Мазмұны:Тұлғаның даму факторлары мен кезеңдері. Л.С.Выготскийдің мәдени-тарихи даму теориясы. Психикалық даму заңдылықтары. Қабілеттер–тұлғаның дамушы компоненті ретінде. Тұлға құрылымындағы қабілеттер, дарындылық. Қабілеттерді зерттеудің принциптері, әдістері. Құзыреттілігі:зерттеу контекстінде идеяларды әзірлейді, қолдану кезінде зерттелетін салада дамып келе жатқан, озық білімді көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың мотивациялық саласын диагностикалау әдістері

    Мақсаты: оқушылардың мотивациялық саласын диагностикалау әдістері мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: Люшердің түс әдістемесі, оқушылардың мотивациялық саласын зерттеу, оқушының оқу мотивациясының құрылымын диагностикалау, қызығушылық құрылымы, дарынды оқушылардың таңдаулы іс-әрекеттерінің өзін-өзі анықтау тесті, танымдық қажеттілік деңгейін анықтау, оқушылардың танымдық белсенділігін зерттеу сауалнамасы, мотивацияны зерттеу әдістері. Құзыреттіліктер: оқушылардың мотивациялық саласын диагностикалаудың кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың дарындылығын диагностикалау және дамыту

    Мақсаты:балалардың дарындылығын диагностикалау және дамыту принциптерін, әдістерін меңгеру. Мазмұны:Дарындылық ұғымдары. Дарынды балалардың психологиялық сипаттамасы. Балалардың дарындылығын диагностикалаудың принциптері, әдістері. Айзенк, Дж.Гилфорд пен Е.П.Торренс, Дж.Равен, мәдени тәуелсіз интеллект тесті, Векслер интеллект шкаласы, Ф.Баррон тесті, жетістіктер тесті және т.б. Құзыреттілігі:психологиялық қасиеттері мен жай-күйін, психикалық процестерін диагностикалауға, сараптауға, түзетуге дайындығы бар; оқушылардың дарындылығын дамытудың жеке, топтық нысандарын жүзеге асыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдістемесі

    Мақсаты: мектеп оқушыларының өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру Мазмұны: С.А.Будаси өзін-өзі бағалаудың жалпы деңгейін зерттеу туралы; Т.Дембо-С.Я.Рубинштейн бойынша тұлғаның интегралды өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдісі; Р.Бернстің «Автопортрет» әдісі, Е.С.Романов пен С.Ф.Потемкиннің бейімделуі; Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді, норма мен патологиядағы адам қызметінің әртүрлі түрлерін диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллектіні диагностикалау

    Мақсаты: әртүрлі жастағы балалардың эмоционалды интеллектісін диагностикалау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Эмоционалды интеллект тесті, Н.Холлдың сауалнамасы, К.Изардтың «Эмоциялардың дифференциалды шкаласы», Тұлғаның эмоционалды бағдарының диагностикасы. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, түсіндіру, ұсыну. Эмоционалды интеллектті дамытуға арналған психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу. Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерді, күйлерді, процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның креативтілігін диагностикалаудың заманауи теориялары мен әдістері

    Мақсаты: шығармашылық ұғымдарымен таныстыру, диагностикалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылықтың заманауи теориялары мен тұжырымдамалары. Шығармашылықты зерттеудегі қазіргі тенденциялар. Диагностикалық зерттеу әдістері. Шығармашылықты жоспарлау және өзін-өзі диагностикалау. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, түсіндіру, ұсыну. Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттері мен жағдайларын, психикалық процестерді диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Психологиялық бағдарламалар мен әдістерді әзірлеу және жобалау

    Мақсаты:психологиялық бағдарламаларды, әдістерді әзірлеу, жобалау дағдыларын игеру. Мазмұны:психологиялық бағдарламалардың, әдістердің мақсаттары, міндеттері, түрлері және жобалау принциптері. Заманауи психологиялық құралдарды қолдану. Психологиялық әдістердің талаптары, дамуы, бейімделуі, модификациясы. Құзыреттілігі:білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге, бейімдеуге; қазіргі заманғы психологиялық ғылым мен практика жетістіктерінің негізінде зерттеу проблемаларын, мақсаттарын, міндеттерін жүзеге асыруға, зерттеудің бағдарламасын, әдістемелік қамтамасыз етілуін әзірлеуге қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Мақсаты: ғылыми-педагогикалық кадрлардың халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес өздерінің ғылыми жобаларын іске асыруға және олардың нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығы мен қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Академиялық мәтіндерді ресімдеу түрлері. Академиялық мәтіндерді құру дағдыларын игеру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Құзыреттері: ғылыми мақалаларды, жобаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін мемлекеттік, орыс, шет тілдерінде ұсыну дағдыларын тұжырымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мектеп оқушыларының жеке-психологиялық қасиеттерін диагностикалау

    Мақсаты: оқушылар тұлғасының жеке психологиялық қасиеттерін диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру Мазмұны: Мектеп жасындағы тұлғаны дамытудың факторлары мен сипаттамалары. Тұлғаның дара психологиялық қасиеттерін зерттеуге арналған Г.Айзенктің IPQ әдісі; Хоппе талаптарының деңгейін диагностикалау әдістемесі; Т.Лиридің тұлғааралық қатынастарды диагностикалау әдістемесі. Құзыреттіліктер: инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды, заманауи әдістерді қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізуді, зерттеу нәтижелерін статистикалық, ғылыми негізде өңдеуді біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • жоғары және қосымша білім беру жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, оқу қызметінің әртүрлі нысандарын дайындау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгереді.
  • тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді, өзінің зерттеу контекстінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін, ғылыми-кәсіптік қызметтің барлық салаларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдаланады.
  • тренингтер мен топтық кеңес беру форматында жеке және топтық жұмыс түрлерін жүзеге асыру;
  • зерттеудің проблемаларын, мақсаттары мен міндеттерін қоюды жүзеге асыру, гипотезаларды негіздеу, заманауи психологиялық ғылым мен практиканың жетістіктерін талдау негізінде зерттеудің (теориялық, эмпирикалық) бағдарламасы мен әдістемелік қолдауын әзірлеу;
  • академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, Көпмәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимылға ықпал ету;
  • адамның психикалық процестерін, психологиялық қасиеттері мен жай-күйін нормада және патология жағдайында диагностикалайды, сараптайды және түзету дағдыларын меңгерген.
  • инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізе алады және заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық, ғылыми-негізделген өңдеуді жүзеге асырады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын меңгереді.
  • зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде зерттелетін салада дамып келе жатқан, озық білім мен түсінушілікті көрсетеді.
  • зерттелетін саладағы озық білімдерді терең және толық түсіне алады, психологиялық ғылым мен білім беру практикасының проблемаларын шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды және қолдана алады, жаһандық сын-қатерлерді талдайды.
  • білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге және бейімдеуге қабілетті.
  • әлеуметтік, білім беру және бизнес-қызмет саласында психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру дағдыларын; тұлғааралық қатынастар, кәсіби бағдар беру және мансапты жоспарлау, жеке өсу саласында жеке кеңес беруді қолданады.
Top