Мұнай-газ саласындағы маркетингпен басқару

  • Маркетингті ашық басқару жүйесі ретінде қарастыру негізінде мұнай саласындағы маркетингті басқару мазмұнына жан-жақты сипаттама берілген. Пән маркетингті басқару деңгейлеріне, маркетинг жүйесі мен оның функционалдық байланыстарына, маркетинг кешенінің стратегиялары мен параметрлеріне маркетингтік басқару шешімдеріне, өнімді басқару, тауартану, баға және жылжыту, маркетинг бағдарламалары мен технологиялары, маркетинг және маркетингтік зерттеулер, бақылау және мониторинг, маркетингтің сапасы мен тиімділігін бағалау, аудитке баса назар аударылады
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top