Мұнай кәсіпорнында маркетингтік қызметті ұйымдастыру

  • «Мұнай кәсіпорнында маркетингтік қызметті ұйымдастыру» оқу пәні процесінде маркетинг принциптерінде әрекет ететін мұнай-газ кәсіпорнын басқару құрылымын қалыптастырудың негізгі ұғымдары мен әдіснамасы оқытылады. Кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің ұйымдастырушылық құрылымдарының түрлері, маркетингтік қызмет бөлімшелерінің негізгі міндеттері мен функциялары, маркетинг жүйесіндегі міндеттерді, міндеттерді, құқықтар мен жауапкершілікті бөлу, оны кадрлармен қамтамасыз ету егжей-тегжейлі қарастырылады. кәсіпорында маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және маркетинг негізінде өндірісті жоспарлау маңызды орын алады. Пәннің жеке модулі кәсіпорында интрапренеризмді қалыптастырудың маркетингтік тұжырымдамасына арналған.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top