Мұнай-газ саласындағы инвестициялық маркетинг

  • "Мұнай-газ саласындағы инвестициялық маркетинг" пәні инвестициялық жобаның бизнес-жоспарының теориялық негіздерін, жаһандық инвестициялық нарықты талдау (мониторинг), оның жай-күйін, үрдістерін және серпінін зерделеп, инвестициялық жобалар нарығын сегменттеуді оқытады. Студенттердің инвестициялық жобалар мен бағдарламаларды орналастыруда бәсекелестердің қызметін талдау (мониторинг), нарықтың инвестициялық конъюнктурасын болжау, ең тиімді инвестициялық жобаларды әзірлеу мен маркетингтік бақылауды ұйымдастыру құзіреттілігін қалыптастырады
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 3
Top