Сапаны басқару

  • Қонақ үй немесе мейрамханалық сипаттағы қызметтердің сапасын басқару процесінің негізгі механизмдерін зерттейді. Қонақ үй немесе мейрамхана қызметтерінің сапасын қамтамасыз ету процесін ұйымдастыру, қызмет сапасын сынамалау әдістерін анықтау, қонақ үй немесе мейрамхана өнімдерінің сапасын арттыру тетіктерін таңдау мәселелерін қарастырады. СМЖ талдауының электрондық жүйелері негізінде (Google form, Opera) көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B11107 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top