Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11107 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орналастыру орындары мен мейрамханаларда қонақтарға қызмет көрсету дағдыларын, сонымен қатар қонақ үй мен мейрамханалық кәсіпорындардың қызметтік бөлімдерінің әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіне кіріспе
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Туристік макроаймақтардағы мінез-құлық мәдениеті
Ұлттық тағамдар мен сусындар
-
2 Оқу жылы
Отель және мейрамхана бизнесінде демалысты ұйымдастыру және анимациялық қызмет
Мейрамханалардағы дастарханды рәсімдеу және қызмет көрсету мәдениеті
Бар ісі және эногастрономия
Front оffice менеджмент
Қонақжайлықтағы қызмет ету этикасы
Номерлік қорды жабдықтау және басқару
Кәсіпкерлік және бизнес
Іскерлік мәдениет
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Қонақжайлылық индустриясындағы қызметтерді ұйымдастыру және қызмет көрсету технологиясы
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі сервистің электрондық және сандық технологиялары
Мейрамханаларда азық-түлік тауарларды есепке алу
Қонақ үй экономикасы
Мейрамхана және қонақ үй ісіндегі брондау және резервтеу
-
3 Оқу жылы
Қонақжайлылық индустриясындағы әлеуметтік-мәдени сервис
Кейтерингтік қызметтерді ұйымдастыру және жылжыту
Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындар қызметінің қауіпсіздігі
Туроперейтинг
Қызметтің санитарлық және гигиеналық шарттарын қамтамасыз ету
Отельдегі food менеджмент
Қызмет саласындағы сату технологиясы
Туризм және конақжайлылық индустриясының инфрақұрылымы
Қытай тілі
Әлемдік туристік дестинациялар
Мейрамхана қызметіндегі калькуляция және баға белгілеу
Түрк тілі
Француз тілі
Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындары қызметін стратегиялау
Кәсіби ағылшын тілі
Испан тілі
Араб тілі
-
4 Оқу жылы
Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі көліктік қамтамасыз ету
Мейрамхана бизнесіндегі стандарттау және сертификациялау
Қонақ үй индустриясын және қоғамдық тамақтану саласын реттеу
Корпоративті мәдениет және әлеуметтік жауапкершілік
Сапаны басқару
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кадрлық саясат
Туризм және қонақжайлылықтағы сандық маркетинг
Қонақ үй желілерін ұйымдастыру және басқару
Туризм және қонақжайлылықтағы брендинг теориясы және PR
Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі тайм-менеджмент
Мейрамхана желілерін басқару
Оқыту нәтижелері
- Туристік өнімді ішкі және сыртқы нарықта ілгерілету үшін заманауи маркетингтік тәсілдерді қолдана білу, ішкі және сыртқы нарықтағы тұтынушылық мүмкіндіктерін зерттеу дағдыларын қолдану
- Әр түрлі туристік аймақтардағы қонақтарға қызмет көрсету ерекшелігін білу, лауазымдық позицияға сүйене отырып, аймақ мәдениетінің ерекшеліктеріне сәйкес этикалық мінез-құлық нормаларын сақтай білу
- Заманауи талаптар бойынша қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарындағы талаптарға сай білімді көрсету, қолайлылық деңгейіндегі қызмет көрсетуге қарай кәсіпорынды жүйелей білу.
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу
- Нарықтың перспективалы бағытын анықтау және ойын-сауық пен қонақжайлылық саласындағы бәсекеге қабілетті нарықтың жаңа сегменттерін қалыптастыру
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі
- Қонақ үй және мейрамхана бизнесі қызметтерінің ерекшеліктерін білу, қонақүй және мейрамхана кәсіпорынның қызметтерін (бөлімдерін) басқару және қызмет көрсету сапасын қамтамасыз етуді ескере отырып, стратегиялық саясатты қалыптастыру
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
- Ұйымның корпоративтік мәдениетін сақтау және еңбек қызметін орындау позициясына сәйкес негізгі және қосымша қонақ үй (мейрамхана) қызметтерін ұсыну үшін әлеуметтік жауапкершілікті сезіну
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу
- Қонақтарға қызмет көрсетудегі базалық білімнің болуы, рәсімдеу және номерлерді брондау бойынша өтініштердің есебін жүргізу және де номерлік қордың жоспарын жүктеу, автоматтандырылған қызмет көрсету ,жүйесіне ақпаратты шығару, үстелді даярлау және тағамды ұсыну технологиялық жүйесіне қатысу
- Сұранысқа ие қонақ үйлер мен мейрамханаларда қызмет көрсету талаптары бойынша өздігінше дамыту дағдыларын жетілдіру, қонақтардың тұруына қолайлы жағдай жасау үшін қажетті ресурстарды таңдай білу.
- Электронды және цифрлық технологиялар негізінде қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсету дағдыларын меңгеру ,ресурстарды есепке алудың ерекшеліктерін білу, қонақүй және мейрамхана кәсіпорны үшін ресурстарды басқарудың тиімді тәсілдерін анықтай алу
- Ұйымдастыру және қызмет көрсету үдерісіне тартылған қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының өзге шаруашылық жүргізуші кәсіпорындармен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін білу, аталған ұйым өкілдерімен келіссөздер жүргізе білу