Маркетингтік зерттеулер

  • "Маркетингтік зерттеулер" пәнінің мақсаты маркетингтік зерттеулер әдіснамасын, жинау әдістерін, зерттеулердің негізгі бағыттары мен түрлерін, Маркетингтік Шешімдер қабылдау кезінде белгісіздікті азайту үшін маркетингтік деректерді өңдеу және талдау әдістерін қолдану бойынша білім мен дағдыларды алу; кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білімді қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: - маркетингтік зерттеулер саласындағы негізгі ұғымдарды зерттеу; - білім алушылардың ұйым қызметіндегі, әсіресе маркетингтік жоспарлау кезіндегі маркетингтік зерттеулерді түсінуін қамтамасыз ету.
  • Образовательная программа 6B04112 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top