Сапаны басқару

  • Білу: Өнім сапасын жақсарту және қызмет көрсету үшін сапа менеджментінің заманауи ғылыми көзқарастары мен тәсілдері; сапа мәселелері, оны басқарудың әдіснамалық негіздері, Нормативтік-құқықтық база, стандарттар, сапаны қамтамасыз ету жүйелерін стандарттау және сертификаттау, сапаны қамтамасыз ету саласындағы теориялық негіздер, бизнес пен өндірістің, өнімдер мен қызметтердің бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік негіздері. Білуі керек: Сапа менеджментінің теориялық және әдіснамалық жүйелерінде, сапаны бақылау және Өнімді сынау негіздерінде бағдарлану; Сапа менеджментінің қазіргі заманғы жүйелерін қолдану негізінде ұйым қызметін тиімді жақсарту үшін қажетті ақпаратты іздеуді және пайдалануды жүзеге асыру
  • Образовательная программа 6B04112 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top