Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы сапаны басқару

  • Пәнді оқытудың мақсаты – сапаны қамтамасыз ету саласындағы білімдерді меңгеру, өнім сапасын басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесімен танысу, сапа менеджменті жүйелерін, олардың жұмыс істеуі мен дамуына әсер ететін факторларды, сондай-ақ бағалау мен бақылауды зерттеу. Бакалаврлардың құзыреттілігіне қойылатын талаптарға сәйкес пәннің міндеттеріне мыналар жатады: сапаны қамтамасыз ету және өнім мен процесті басқару саласындағы білім; туристік және қонақжайлылық кәсіпорындарында халықаралық ИСО стандарттарына сәйкес сапа жүйесін әзірлеу және енгізуде алған білімдерін қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
  • Образовательная программа 7M11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top