Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11101 Туризм в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистратура туризм саласындағы болашақ менеджерлерді, зерттеушілер мен оқытушыларды, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті және туристік индустрияның заманауи кәсіпорындарында сұранысқа ие, кәсіби, әдістемелік дағдылары мен құзыреттіліктерін меңгерген, кәсіби, әдістемелік дағдыларды меңгерген, педагогтарды дайындауға бағытталған. өз бетінше ғылыми жұмыстарды орындау және оқу және басқару іс-әрекеті үшін білім, білік және дағдыларды дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясы тиімді басқару мен көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін зерттейді. Пән қызметкерлердің тиімділігін, ұйымның уәждемесі мен өнімділігін арттыру үшін психологиялық принциптерді түсінуге және қолдануға бағытталған. Қарастырылатын тақырыптар: көшбасшылық стильдер, мотивация теориялары, командалық динамика, коммуникативті дағдылар, жанжалдарды шешу, шешім қабылдау процестері, ұйымдастырушылық мәдениет, қызметкерлердің әл-ауқаты және ұйымдық өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Design Thinking

    Курстың мақсаты - тыңдаушыларда тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және қазіргі заманғы модельдер мен құралдарды қолдана отырып, ойлау дизайнын жасау дағдыларын дамыту, магистранттарда қоршаған ортаны өзгертуге бағытталған ерекше ойлау стилін қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасау, жаңашылдық пен белгісіздік жағдайында нәтижелі әрекет ету мүмкіндігі. Бұл пәнді оқу магистранттарға ойлаудың негізгі кезеңдері мен мәселелерін, сондай-ақ визуализация, миға шабуыл, жылдам прототиптеу, ақыл-ой картасы, құн тізбегін талдау, клиенттермен бірлескен шығармашылық, оқытуды бастау және тағы басқалар сияқты құралдарды қолдану ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы курс 3: Іскерлік тәжірибе

    Пән аясында келесі тақырыптар мен бағыттар қарастырылады: Кәсіпкерлік мүмкіндікті іздеу процесі. Жаңа компания мен болашақ бизнесті дамыту үшін ресурстарды бағалау. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары. Жаңа компания ашу ресурстарын бағалау, ресурстардың көздерін табу жолдары. Халықаралық нарықтарға шығу мүмкіндіктері және тәуекелдерді бағалау. Қазақстандық бизнес жаһандану үдерістерінің қатысушысы ретінде. Қазақстандық және халықаралық бизнестің құқықтық аспектілері. Бұл пәнді оқу магистранттарға бизнес-ортаны талдауға, бизнес мүмкіндіктерін анықтауға, бизнес-идеяларды әзірлеуге және жүзеге асыруға, табысты бизнес үшін бизнес-модельдерді әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жұмсақ дағдылар

    Soft Skills: кіріспе – жұмсақ дағдылардың анықтамасы мен мағынасы. Әлеуметтік дағдыларды дамыту процесі, маңызы және өлшемі. эмоционалды интеллект. Эмоционалды интеллектті арттыру стратегиялары. Тұлғааралық қарым-қатынас: тұлғааралық қарым-қатынастар; коммуникациялық модельдер, процесс және кедергілер; командалық қарым-қатынас; тұлғааралық қатынастарды дамыту. Корпоративтік қарым-қатынас және корпоративтік этикет. Клиенттермен, серіктестермен, әріптестермен және басшылармен байланыс. Топтық талқылау: маңыздылығы, жоспарлау, элементтері, бағаланған дағдылар; Тиімді келіспеушілік, бастама, қорытындылау және мақсатқа жету. келіссөздер. Көпшілік алдында шешендік өнер: дағдылар, әдістемелер, стратегиялар және көпшілік алдында тиімді сөйлеуге арналған маңызды кеңестер. таныстыру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасы жоғары оқу орындарындағы оқыту және оқыту стратегияларын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты - оқыту әдістерін жетілдіру және магистранттар үшін оқу процесін оңтайландыру. Қарастырылған тақырыптар: оқу бағдарламасын әзірлеу, бағалау әдістері, оқытудың тиімді әдістері, технологияларды біліммен тұтастыру, педагогикалық психология, академиялық кеңес беру және жағымды оқу ортасын құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл пән тарихи дамуды және ғылыми қызметті қалыптастыратын негізгі философиялық принциптерді зерттеуге бағытталған. Ол ғылыми ойдың, әдістемелердің және парадигмалардың эволюциясын қарастырады. Қарастырылған тақырыптар: ежелгі және қазіргі ғылыми теориялар, ғылыми революция, эксперимент философиясы, ғылыми прогреске әсер ететін әлеуметтік және мәдени факторлар, ғылыми зерттеу этикасы және ғылым мен қоғам арасындағы байланыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл курс мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру контекстінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік, мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында ағылшын тілінде когнитивтік және коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға қабілетті білім алушы магистранттың тілдік тұлғасын дамытуға арналған. Пән ағылшын тілін меңгерудің тиісті деңгейі негізінде жүзеге асырылады. Бұл пәннің міндеттерінің бірі-өз бетінше оқу арқылы білімді кеңейтуге ынталандыру үшін ынталандырушы оқу ортасын құратын ғылыми жобалармен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Туризмдегі стратегиялық менеджмент

    Туризмнің табысты дамуы үш нәрсеге байланысты. Біріншіден, менеджмент, ол тағайындалған жерге қарама-қайшы талаптарды басқаруды да, кәсіпорындар мен объектілерді басқаруды да қамтиды. Екіншіден, туризмнің теориясы мен тәжірибесін білу мен түсінуді талап етеді. Бірақ мұның бәрі жалпы жетекші стратегия аясында жүзеге асуы керек. Туризм, Туризм менеджменті модульдерінде берілген теориялық негіздерінен кейін бұл модуль туристік бағыттар мен ұйымдарды басқарудың стратегиялық тәсілін әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы курс 4: Іскерлік тәжірибе

    Арнайы курс 4 «Кәсіпкерлік тәжірибе» пәнін меңгеру мақсаты магистранттар арасында кәсіпорындағы (ұйымдағы) басқару іс-әрекетін құру және дамыту туралы тұтас жүйелі түсінікті қалыптастыру болып табылады. Курстың/пәннің мазмұны: Қазақстан Республикасының шарттық заңнамасы. Отандық және шетелдік серіктестермен келіссөздер. Халықаралық кәсіпкерлікті жүргізудің негізгі құқықтық актілері (келісімшарттар, конвенциялар және т.б.). Қазақстанның еңбек заңнамасының негізгі ережелері. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген жұмыс беруші мен қызметкердің міндеттері, құқықтары мен міндеттері. Кәсіпкерлік ақпаратты талдау. Бизнесте қолданылатын қазіргі заманғы басқару әдістері. Цифрландыру жағдайында бизнесті дамыту. Бұл пәнді оқу магистранттарға нарықты талдауға, топтағы психологиялық климатты сақтауға, кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы сапаны басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты – сапаны қамтамасыз ету саласындағы білімдерді меңгеру, өнім сапасын басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесімен танысу, сапа менеджменті жүйелерін, олардың жұмыс істеуі мен дамуына әсер ететін факторларды, сондай-ақ бағалау мен бақылауды зерттеу. Бакалаврлардың құзыреттілігіне қойылатын талаптарға сәйкес пәннің міндеттеріне мыналар жатады: сапаны қамтамасыз ету және өнім мен процесті басқару саласындағы білім; туристік және қонақжайлылық кәсіпорындарында халықаралық ИСО стандарттарына сәйкес сапа жүйесін әзірлеу және енгізуде алған білімдерін қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты маркетингті басқару

    Тұрақты маркетингтің даму кезеңдері. Тұрақты маркетингтің негізгі принциптері мен мақсаттары, стратегиялары мен тенденциялары және даму перспективалары. Бизнеске экологиялық аспектілерді енгізудің жаһандық тенденциялары. Адамзаттың заманауи жаһандық мәселелері: тұрақты маркетингтің қиындықтары мен мүмкіндіктері. Экологиялық тазалық деңгейіне байланысты өнім түрлері. Тұтынушылардың экологиялық тұрақтылығы бойынша түрлері. Экологиялық өнімдерді тұтынуға ынталандыру. Экологиялық өнімдерді жылжыту ерекшеліктері. Экологиялық таңбалау. Тұрақты маркетингтің құқықтық ортасы. Халықаралық ынтымақтастық, халықаралық келісімдер және тұрақты даму бағдарламалары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңдар мен нормативтік актілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туристік қызметті құқықтық реттеу

    Курстың мақсаты – Қазақстан Республикасындағы туристік қызметті реттейтін нормативтік құқықтық актілер туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Бұл курс туристік қызметті ҚР аумағында да, халықаралық нарықта да құқықтық реттеудің ерекшеліктерін ашып көрсетеді: туризм саласындағы қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық актілердің ережелерін зерделеу; туризм саласындағы қатынастар субъектілерінің құқықтық мәртебесі; туризмді ұйымдастыру тәжірибесінде қолданылатын келісімшарттардың ерекшеліктерін ашу; келісім-шарттар мен басқа да құқықтық актілердің жобаларын жасау дағдыларын меңгеру; құқық нормаларын қолданудың сот және әкімшілік тәжірибесін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризм мен қонақжайлылықтағы инновациялық технологиялар

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерді Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі туризмдегі инновациялық қызметті дамытудың негізгі бағыттарымен таныстыру. Бұл пән инновациялық процестің мәнімен және оның кезеңдерімен таныстырады, туристік фирмадағы инновациялық қызметтің мақсаттары мен міндеттерін, сонымен қатар туристік компанияларда жаңа техникалық құралдар мен технологияларды қолданудың инновациялық тәсілдерін әзірлеуге үйретеді. Оқуды бітіргеннен кейін студенттер туристік компаниялардың жұмысында, соның ішінде жаңа туристік өнімдерді әзірлеуде заманауи ақпараттық технологияларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Смарт туризм және іс-шаралар дизайны

    Пәнді оқудың мақсаты – туристік іс-шараларды ұйымдастыруда дизайнерлік ойлаудың маңыздылығын, сондай-ақ үлкен деректерді талдауды, туристік саяхаттар мен іс-шараларды ұйымдастырудағы эмоциялар мен шынайы болуының рөлін, сондай-ақ аймақтық туристік жүйелердің күрделілігін ашу болып табылады. Пән ғаламтордағы жұмыс сапасын бағалау кезінде субъективті факторды төмендетуге және сайтта, әлеуметтік желілерде және туризмге арналған басқа да онлайн платформаларда осы жұмыстың жақсаруына мониторинг жүргізуге мүмкіндік беретін арнайы көрсеткіштерді – смарт туризм индекстерін зерделеуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Диссертациялық зерттеу әдістемесі

    "Диссертациялық зерттеулердің әдістемесі" - магистранттарға диссертациялық зерттеулерді сәтті жүргізу үшін іргелі білім мен дағдыларды беру мақсатында арнайы әзірленген курс. Осы пән аясында магистранттар әртүрлі әдістемелік тәсілдермен, деректерді жинау және талдау әдістерімен, сондай-ақ зерттеу процесінің негізгі кезеңдерімен танысады. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар өздерінің диссертациялық зерттеулерін әзірлеу және жүзеге асыру үшін қажетті білім мен дағдыларға ие болады. Бұл олардың алдында тұрған әдістемелік және аналитикалық қиындықтарды сәтті жеңуге және зерттеу жұмыстарында жоғары сапа деңгейіне жетуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Destination management and marketing in tourism

    Бұл пән туризмдегі дестинация менеджменті мен маркетингінің негізгі принциптері мен негізгі сипаттамаларын зерттеуге көмектеседі, олар ұйымның құрылымына және басқару мәселелеріне, маркетингті жоспарлау мен зерттеуге, имиджге, дестинацияларды жылжытуға және брендке байланысты іргелі пәндік салаларды түсіндіреді. сонымен қатар туризмдегі өнімділікті бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризм саласындағы кризис коммуникация

    Пәннің мақсаты – туристік компания туристерді мүмкіндігінше тезірек белгілі бір дестинацияға қайтаруға қол жеткізе алатын құралдарды және осы процесті жеделдетуге көмектесетін дағдарысты басқарудың тиімді әдістерін беру болып табылады. Пән дағдарыс кезіндегі дағдарысты басқару және іскерлік коммуникацияларды зерттеу мен түсінуге байланысты негізгі аспектілерді зерттеуді қарастырады; сонымен қатар дағдарыспен сәтті күресу үшін қажетті дағдарыстық коммуникацияның тиімді жоспарларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • The Start-up and Management of Innovative SMEs

    Кәсіпкерлік қоғамдастық әртүрлі, бірақ оның мүшелерінің кейбір таңқаларлық ұқсастықтары бар. Бұл курс өзінің инновациялық бизнесін өсіруді және ашуды жоспарлап отырған адамдардың, сондай-ақ кеңейтуді қалайтын шағын бизнесі бар адамдардың эклектикалық қоспасына арналған. Біз кәсіпкерліктің не екенін қарастырудан және табысты кәсіпкердің ерекшеліктерін анықтаудан бастаймыз. Содан кейін курс сізге бизнес дағдыларын үйретеді, бизнес-жоспар жазуды, жаңа кәсіпорын ашуды, нарық мүмкіндіктерін анықтауды, маркетинг жоспарын құруды және инновациялық ШОБ қаржыландыруды үйретеді. Соңында, курс сонымен қатар табысты ШОБ командасын құру аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өмір бойы өзін-өзі басқару, өзін-өзі бағалау, жобалық ойлау және мәселелерді шешу үшін қажетті дағдыларды түсіну және қолдана білу
  • Менеджмент, Маркетинг және бизнестің басқа салаларында білімнің кең спектрін дамыту, туризм саласындағы тиімді үздіксіз кәсіби даму үшін тәуелсіз және стратегиялық дағдыларды көрсету.
  • Тұрақтылық қағидаттарына сәйкес келетін инновациялық туристік өнімді жасау үшін инновациялық технологияларды қолдану
  • Туризм саласындағы білім мен тәжірибені дамыту мақсатында әдістемелік және ғылыми білімдерді ағымдағы және болашақ қажеттіліктерге сәйкес үйлестіре және пайдалана білу
  • Кәсіби салада, сондай-ақ жалпы жұртшылықпен ұлттық және халықаралық тілдерде еркін сөйлесе алу
  • Туристік бизнес саласында басқарушылық және кәсіпкерлік дағдылардың кең спектрін көрсету.
  • Заманауи педагогика, туристік пәндерді оқыту ерекшеліктері туралы терең білім мен жүйелі түсінік қалыптастыру.
  • Тарих, психология, философия және педагогика саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас ғылыми дүниетаным негізінде туристік қызмет, оның ішінде пәнаралық салаларда кешенді зерттеулер жүргізу кезінде жалпы ғылыми пәндер туралы білімді қолдану.
Top