Реклама психологисы

  • Жарнама психологиясы туралы түсінік. Жарнаманың пайда болуының тарихи алғышарттары. Жарнамадағы жеке көзқарас. "Мен" - тұжырымдама, өзін-өзі бағалау. "Маркетинг", "жарнама"ұғымдары. Жарнаманың мақсаттары мен функциялары. Жарнаманың түрлері, оның әсер ету және білдіру тәсілдері. Рационалды және эмоционалды жарнама. "Қатты" және "жұмсақ" жарнама. Имидждік жарнама. Ынталандырушы жарнама. Тұрақтылық жарнамасы. Жарнаманың танымдық компоненті. Жарнамадағы сезім мен қабылдау. жарнамалық сурет.
  • Образовательная программа 6B01101 Педагогика және психология
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top