6B01101 Педагогика және психология в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым негіздерін, заманауи инновациялық технологиялар саласындағы білімді меңгерген, білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті, әлеуметтік саланы психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге және үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті педагог-психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Жалпы психология
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Қаржылық сауаттылық
Құқық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономика негіздері
-
2 Оқу жылы
Жеке тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагнозы
Педагогика
Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
Денсаулық психологиясы
Стресс психологиясы
Оқушылардың даму физиологиясы
Білім беру жүйесіндегі менеджмент
Отбасылық психология
Имидж психологиясы
Отбасылық педагогика
Инклюзивті білім беру
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Психология және адам дамуы
Психологиялық зерттеу әдістері
-
3 Оқу жылы
Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет
Психологияны оқыту әдістемесі
Педагогика тарихы
Позитивті психология
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Салыстырмалы психология
Экологиялық психология
Критериалды бағалау технологиясы
Психология тарихы
Медициналық психология негіздері
Реклама психологисы
Гендерлік психология
Тренинг жұмысының технологиясы
Этнопедагогика
Әлеуметтік педагогика
Когнитивті психология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпаратты жинау, талдау, іздеу, түсіндіру, оның ішінде техникалық құралдарды пайдалану әдістерін меңгеру. Әрі қарай кәсіби өзін-өзі жетілдіруге дайын.
- Ауызша және вербалды емес қарым-қатынас әдістерін меңгеру туралы білімді түсіндіру. Жас ерекшеліктерін және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметті ұйымдастыру.
- Әр түрлі әлеуметтік жағдайларда және ұжымдарда барабар әрекет ету дағдыларының кешенін меңгеру.
- Өзінің психологиялық-педагогикалық қызметін жоспарлау және ұйымдастыру қабілетін қолдану.
- Диагностикалық, түзету, әдістемелік, ағартушылық және басқа да кәсіби қызмет түрлерін қолдану
- Әлеуметтік ғылымдардың жетістіктерін қолдану, толеранттылықты білдіру, көшбасшылықты, шығармашылықты, командада жұмыс істеу дағдыларын көрсету, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау
- Қарым-қатынас заңдылықтары, топ пен қоғамның әлеуметтік-психологиялық құбылыстары, жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделу жолдары туралы білімдерін кеңейту.
- Психологиялық талдау дағдыларын қолдана білу.
- Экономикалық-құқықтық бағыттағы білім жүйесін, қоршаған әлемге ұқыпты қарауды меңгеру. Алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану.
- Тұлға психологиясының қалыптасу шарттары, психологиядағы тұлға ұғымының қалыптасуы, психологиялық проблема ретінде тұлғаның болуы, адамның мінез-құлқының мотивтері, қарым-қатынастағы тұлға туралы білімді құрылымдау.
- Кәсіби қызметте психологиялық білімді қолданыңыз. Психологиялық-педагогикалық бағытта ғылыми қызметті жүзеге асыру.
- Психологиялық-педагогикалық көмектің әдістерін, әдістерін, әдістері мен құралдарын басқару.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті