Клиенттермен қарым-қатынасты басқару

  • Клиенттермен қарым-қатынасты басқару, яғни CRM, компанияларға клиенттерді табуға және сақтауға бағытталған стратегияларды, тәжірибелер мен технологияларды сәтті енгізуге көмектеседі. Бұл курстың мақсаты-студенттерге ұзақ мерзімді қарым-қатынасты басқару үшін және сәтті жүзеге асыру үшін студенттерді CRM тұжырымдамалары мен ең жақсы тәжірибелер мысалында CRM негіздерімен қамтамасыз ету. Бұл курста студенттер қысқа мерзімді, транзакцияға негізделген клиенттік режимнен ұзақ мерзімді қарым-қатынас режиміне қалай ауысуға болатындығын үйренеді және негізінен AMO-CRM платформасында жұмыс жасайтын болады.
  • Образовательная программа 6B04105 Диджитал маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top