Стратегиялық маркетинг

  • Курс студенттерді маркетингтік ортаны бақылаудың заманауи әдістерімен және компанияның бәсекеге қабілеттілігін бағалауымен таныстырады. Курс қазіргі заманғы стратегиялық және тактикалық маркетинг тенденцияларына бағытталған, нарықты сегментациялау, брендтің орналасуы, маркетингтік бағдарламаларды алу және дайындау, бюджеттік жоспарлау саласында жақсы теориялық дайындық пен терең практикалық дағдыларға бағытталған. Оқу процесіне мұғалім дәрістері мен қонақ-дәрістер, семинарлар, бағытталған және фондық оқылым, академиялық мақаланы талқылау, кейс-стадиді талдау, жеке жоба, студенттердің қатысуымен өтетін презентациялар кіреді.
  • Образовательная программа 6B04105 Диджитал маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top