Маркетингтік коммуникацияларды басқару

  • Курс ең үлкен коммуникативті және коммерциялық әсерге қол жеткізу үшін бір-бірімен және бүкіл маркетинг кешенімен жоспарлауды, ұйымдастыруды, үйлестіруді зерттейді. Маркетингтік коммуникациялар маркетинг кешенінің құрамдас бөліктерінің бірі болғандықтан, оларды жалпы маркетингтік жоспар шеңберінде басқару керек, яғни. оларды кәсіпорынның тауарлық, бағалық және маркетингтік қызметімен біріктіру. Маркетингтік коммуникацияларды басқару процесінде кәсіпорын белгілі бір саясатты ұстануы керек.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top