Сатуды жоспарлау және жылжыту

  • Маркетингтік стратегия – бұл компаниялар тауарлар мен қызметтерді жылжытуды және сатуды жоспарлайтын негізгі құжат. Студенттер компанияның өз мақсаттарына жетуі үшін қандай маркетингтік стратегия құралдары қажет екенін біледі: нарық үлесін ұлғайту, тауаша алу немесе табыс мақсатына жету. Мұндай құралдар баға белгілеу, мақсатты аудиториямен байланыс және брендті позициялау болуы мүмкін. Маркетингтің үлкен бөлімдерін SEO, контент маркетингі, электрондық пошта маркетингі, SMM сияқты құралдар деп санауға болады
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top