Қонақжайлылық индустриясындағы сервистік қызмет

  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету нарығын қалыптастырудың негізі ретінде қажеттіліктерді зерттейді. Сервистік қызметтің мәнін және сервистік қызметтің даму алғышарттарының рөлін ашады. Туристті қонақ ретінде және қызметтерді тұтынушы ретінде қарастырады. Қонақжайлылық индустриясындағы турагент пен туроператордың рөлін сипаттайды. Тұтынушыға қатысты қонақжайлылық индустриясындағы өнімнің ерекшелігін және сервистік қызметтің сапасын қамтамасыз етуді зерделейді. Клиентке бағдарлану ұғымын талдайды. Ол адалдықты қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету нәтижесі және тұтынушылық адалдықты қалыптастыру әдістері ретінде қарастырады.
  • Образовательная программа 6B11103 Туризм және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top